25 września, 2021

Reklama google ads

By Redakcja

Reklama Google Ads to, obok reklamy Facebook Ads, najpopularniejsze urządzenie wykorzystywane poprzez inwestorów i marketerów w świecie e-reklamy. W reklamę Google, wg dostępnych informacji Alphabet Inc. (posiadacza sieci Google Ads), zainwestowało już przeszło milion spółek. Jest to wspaniały rezultat, zważywszy na fakt, iż system reklamowy Google jest na rynku niecałe 20 lat, natomiast jego szybki wzrost zaczął się właśnie w ubiegłych paru latach. Niezależnie od dziedziny w jakiej funkcjonujesz, reklama Google Ads to system, jaki proponuje promocje dobranego do każdego rodzaju biznesu.

Czy należałoby korzystać z Google Ads?

Google Ads stało się niezwykle znane, gdyż prócz tego, iż funkcjonuje tak samo dobrze we właściwie każdym typie biznesu, to ma dużo korzyści, dzięki którym korzystanie spośród tego systemu jest niezwykle proste również skuteczne. Istotną wartością jest to, iż reklamy Google Ads są widoczne właściwie od razu po otwarciu kampanii. Z kolei w sytuacji, kiedy z jakiegokolwiek względu wymagamy ją błyskawicznie wyłączyć – możemy to zrobić jednym kliknięciem. Jest to dobre szczególnie wówczas, kiedy planujemy zmienić strategię, akcję czy wygląd samej reklamy.

Małe wydatki uzyskania klienta, płacimy jedynie wówczas kiedy ktoś kliknie we własną reklamę

Płacimy jedynie wówczas kiedy ktoś kliknie w reklamę zatem nie ryzykujemy tego, iż własna reklama zostanie nieodkryta. Opłaty za kliknięcie zależne są od własnej konkurencji. Jeżeli planujemy wyświetlać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki powinniśmy prócz odpowiednio zrobionej reklamy zaoferować szansę zapłacenia za kliknięcie więcej aniżeli konkurencja. Niewątpliwie zdarzają się nietrafione kliknięcia natomiast im działalność jest lepiej zoptymalizowana tymże jest ich mniej.